عیادت معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از خانواده دارای فرزند ۴ قلو

با تولد ۴ قلوهای ارومیه ای در بیمارستان امام رضا (ع) مدیران و مسئولان استان به دیدار آنها رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، 

در این دیدار الهامی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، جدیدی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، دکتر زاوشتی معاون درمان بیمه تامین اجتماعی و دکتر جعفری مدیر کل بیمه سلامت حضور داشتند و از نزدیک با این خانواده دیدار کردند.

  جدیدی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان ؛ با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت : مساله رشد جمعیت و فرزند آوری یکی از سیاست‌های جدی دولت است که پیگیر هستیم و البته مورد تاکید است و طبیعتاً باید مورد حمایت نیز قرار گیرد و از همه ظرفیت‌های موجود برای ترویج و فرهنگ سازی فرزندآوری استفاده شود.

وی افزود : تا حد توان از این خانواده حمایت می‌شود تا این نوزادان در بهترین شرایط رشد کنند و مشکلات خانواده هم به حداقل برسد.

 جدیدی گفت : بسته حمایتی بهزیستی شامل مستمری ماهیانه ۲ میلیون و چهارصدهزار تومانی و پوشاک و شیر خشک می‌باشد که تا پایان ۶سالگی به خانواده چهار قلو ها از طرف بهزیستی تعلق خواهد گرفت و البته تسهیلات بلاعوض یکصد میلیون تومانی و وام خود اشتغالی دیگر امکاناتی است که برای خانواده این نوزادان از طرف بهزیستی در نظر گرفته شده و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهدشد.

عیادت معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از خانواده دارای فرزند ۴ قلو

عیادت معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از خانواده دارای فرزند ۴ قلو

کد خبر 93096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد